اینفانتینو: نصف تیم ملی فرانسه می تواند برنده توپ طلا باشد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، دوشنبه شب برنده توپ طلا اعلام می گردد و در روزهای گذشته چهره های مختلفی از دنیای فوتبال نظرشان را در این باره اعلام نموده اند. فرانس فوتبال، نشریه ای که بانی این جایزه است، در آستانه مراسم سراغ جانی اینفانتینو، رئیس فیفا رفته و نظر او را پرسیده است.

اینفانتینو: نصف تیم ملی فرانسه می تواند برنده توپ طلا باشد

بسیاری معتقدند که با توجه به قهرمانی فرانسه در جام دنیای روسیه توپ طلا باید به یکی از بازیکنان این تیم برسد. اینفانتینو هم در تمجید از بازیکنان تیم قهرمان دنیا گفت: فرانسه قهرمان شد چون تیم خوبی است که از مهره های خیلی خوبی تشکیل شده. با توجه به عملکرد این بازیکنان، می توان به نیمی از آنها توپ طلا داد. -

با این حال به نظر می رسد برنده توپ طلا لوکا مودریچ، هافبک کرواسی و رئال مادرید باشد. او در سال 2018 با رئال موفق شد برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ قهرمانان گردد و با کرواسی هم به فینال جام دنیای رسید. پیش از این هشت بازیکن رئال مادرید برنده توپ طلا شده اند و مودریچ می تواند نهمین نفر باشد تا این باشگاه از این نظر رکورد جدیدی ثبت کند.

او شنبه در ترکیب رئال مادرید مقابل والنسیا بازی کرد و به نوشته رسانه های اسپانیایی مقدمات سفرش به پاریس برای دریافت جایزه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

  • راز بزرگ لو رفت: مودریچ، برنده توپ طلا
  • ژینولا، مجری جذاب برای توپ طلای 2018
منبع: ایران ورزشی

به "اینفانتینو: نصف تیم ملی فرانسه می تواند برنده توپ طلا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو: نصف تیم ملی فرانسه می تواند برنده توپ طلا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید