آغاز فعالیت ووشو در وزارت دفاع و پشتیبانی، همکاری گسترده فدراسیون ووشو و هیئت ودجا

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رئیس فدراسیون ووشو در دیدار با رئیس هیئت ووشو وزارت دفاع و پشتیبانی بر همکاری طرفین تاکید کرد.

آغاز فعالیت ووشو در وزارت دفاع و پشتیبانی، همکاری گسترده فدراسیون ووشو و هیئت ودجا

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سعید صلاحت رئیس هیئت وزارت دفاع و پشتیبانی امروز ضمن حضور در فدراسیون ووشو با امیر صدیقی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار صدیقی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ 2 پاسدار دکتر سید مجید ابن الرضا، معاون منابع انسانی ودجا از ورزش کشور و توجه به ووشو و آغاز فعالیت هاى این رشته، حضور و فعالیت پر رنگ این نهاد مهم کشوری را به نفع ورزش به ویژه ووشو دانست.

رئیس فدراسیون ووشو ایجاد هیئت ووشو وزارت دفاع و پشتیبانی را یک اتفاق بزرگ برای آینده ووشو کشور قلمداد کرد و گفت: بی شک حضور و فعالیت ووشو در وزارت دفاع و پشتیبانی باعث افزایش هرچه بیشتر موضوع توسعه همگانی این رشته ورزشی خواهد شد. ضمن اینکه ووشو یکی از رشته هایی است که به بالاتر رفتن هرچه بیشتر میزان آمادگی و سلامت کارکنان و نیروهای ستاد کل نیروهای مسلح کمک خواهد کرد.

صدیقی مطرح نمود: حضور ووشو در وزارت دفاع و پشتیبانی اتفاق میمون و خوبی است و ما از این موضوع استقبال کرده و به رشد ووشو در این نهاد کمک خواهیم کرد. بی شک فعالیت گسترده و پرقدرت ووشو در وزارت دفاع و پشتیبانی نیز به توسعه همه جانبه ووشو کمک شایانی خواهد داشت.

همچنین صلاحت رئیس هیئت ووشو وزارت دفاع و پشتیبانی گفت: مطمئنم با حضور شما در راس ووشو کشور، این رشته به حرکت در جهت موفقیت هاى خود ادامه مى دهد. هیئت ووشوی وزارت دفاع و پشتیبانی پایه کار ایستاده است تا این رشته هم در جهت توسعه همگانی و هم قهرمانی رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشد. ما سعی می کنیم ووشو را به بخش آمادگی جسمانی در نیروهای وزارت دفاع و خانواده هاى آن ها وارد کنیم تا با این اقدام شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ ورزش و تندرستی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آغاز فعالیت ووشو در وزارت دفاع و پشتیبانی، همکاری گسترده فدراسیون ووشو و هیئت ودجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت ووشو در وزارت دفاع و پشتیبانی، همکاری گسترده فدراسیون ووشو و هیئت ودجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید