واکنش غیرمنتظره ایسکو به حذف نامش از فهرست رئال مادرید

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید پس از خط خوردن نامش از فهرست بازیکنان این تیم برای مصاف با آژاکس حرکتی غیرمنتظره انجام داد.

واکنش غیرمنتظره ایسکو به حذف نامش از فهرست رئال مادرید

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، نشریه مارکا فاش کرد که روز گذشته (سه شنبه) پس از اعلام اسامی بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید برای مصاف خانگی با آژاکس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ایسکو که نامش در فهرست 18 نفره قرار نداشت، برای نشان دادن اعتراض خود به تصمیم سرمربی تیم سانتیاگو سولاری راه خود را از تیم جدا کرد و حاضر نشد که با اتوبوس تیم به استادیوم سانتیاگو برنابئو برود.

سولاری در ادامه داستان جنگ علنی اش با ایسکو این هافبک اسپانیایی و ماریانو دیاس را از تیم کنار گذاشت اما این دو بازیکن واکنش های متفاوتی نسبت به تصمیم سرمربی شان نشان دادند.

برخلاف دیاس که همراه با تیم به برنابئو رفت، ایسکو که از خط خوردن نامش ناراحت به نظر می رسید، ترجیح داد با خودروی شخصی خود از زمین تمرینی والده بباس خارج گردد اما مقصد او سانتیاگو برنابئو نبود.

ایسکو که در بازی حساس قبلی رئال مادرید مقابل بارسلونا هم تنها 15 دقیقه فرصت حضور در میدان پیدا نموده بود، نه قبل و نه بعد از بازی شب گذشته رئال مادرید مقابل آژاکس در رختکن کهکشانی ها دیده نشد و به این ترتیب جنگ او با سرمربی آرژانتینی اش وارد فاز جدیدی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش غیرمنتظره ایسکو به حذف نامش از فهرست رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش غیرمنتظره ایسکو به حذف نامش از فهرست رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید