نوراللهی: ما هم شرایط استقلالی ها را داشتیم اما روی پای خودمان ایستادیم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، هافبک پرسپولیس گفت: ما هم شرایط استقلالی ها را داشتیم ولی روی پای خودمان ایستادیم.

نوراللهی: ما هم شرایط استقلالی ها را داشتیم اما روی پای خودمان ایستادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزش و تندرستی، احمد نوراللهی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی گفت: ابتدا می خواهم از طرفداران تشکر کنم. امروز در این هوای سرد سنگ تمام گذاشتند و از تیم حمایت کردند. پرسپولیس در نیمه اول بازی هجومی انجام داد. نیمه دوم با توجه به اینکه 10 نفره شدیم شرایط سخت شد و مجبور شدیم دفاع کنیم. بچه ها هم خیلی خوب دفاع کردند و خداراشکر توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره مسائل اقتصادی باشگاه توضیح داد: باشگاه کوششش را می نماید و هم بازیکنان و هم کادرفنی انتظار دارند که مسائل حل گردد. امیدوارم همه چیز روبه راه گردد و در 4-5 روزی که تعطیل هستیم انشاءالله شرایطی فراهم گردد تا نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم. در آسیا هم بازی های سختی پیش رو داریم و باید در آن مسابقات هم پیروز باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه برخی از استقلالی ها معتقدند وزارت ورزش هوای پرسپولیسی ها را بیشتر دارد، گفت: استقلال شرایط خودش را دارد و من راجع به تیم خودمان صحبت می کنم. ما 7 قهرمانی آوردیم و هنوز از سال گذشته طلب داریم ولی تا الان صحبتی نکردیم و همه بچه ها کوشش شان را کردند. ابتدای فصل مربی مان به آن صورت جدا شد، الان مربی جدیدمان هم کوشش می نماید و بچه ها هم روی پای خودشان ایستادند.

نوراللهی ادامه داد: 3 سال قهرمان شدیم و الان هم صدر جدول هستیم و برای چهارمین قهرمانی کوشش می کنیم. آقای کالدرون کوشش می نماید تا پیروز شویم و به حاشیه های خیلی توجه نمی کنیم و حواسمان به تیم خودمان است. امیدوارم شرایط استقلال خوب گردد و یک مربی خوب به این تیم بیاید تا بازی های خوبی انجام دهند. ما هم شرایط استقلالی ها را داشتیم ولی روی پای خودمان ایستادیم.

وی درباره شرایط تیم ملی بعد از رفتن ویلموتس اعلام نمود: شرایط تیم ملی با توجه به اینکه ویلموتس رفته، سخت است. فدراسیون دنبال مربی جدید است و امیدوارم هرچه زودتر مربی جدید تعیین گردد. مطمئن باشید تیم ملی 4 بازی آینده اش را می برد و به مرحله بعد صعود خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوراللهی: ما هم شرایط استقلالی ها را داشتیم اما روی پای خودمان ایستادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: ما هم شرایط استقلالی ها را داشتیم اما روی پای خودمان ایستادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید