معاون سابق تراکتور: با ترابی تفاهم نامه امضا کردیم نه قرارداد، بدون اطلاعات کافی مصاحبه نکنند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، علی دهقانی به مصاحبه های اخیر معاون سابق باشگاه استقلال واکنش نشان داد و ادعای او مبنی بر امضا قرارداد ترابی با تراکتور را تکذیب کرد.

معاون سابق تراکتور: با ترابی تفاهم نامه امضا کردیم نه قرارداد، بدون اطلاعات کافی مصاحبه نکنند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، پس از به جریان افتادن پرونده محمد بلبلی بازیکن جدید استقلال و قرارداد داشتن این بازیکن با 3 باشگاه، برخی افراد و رسانه ها آن را به پرونده جنجالی مهدی ترابی و قراردادش با سه باشگاه تراکتور، پرسپولیس و سایپا تشبیه کردند و معتقد بودند رای دو پرونده باید شبیه هم باشد اما معاون ورزشی سابق باشگاه تراکتور چنین ادعایی را درگفت وگو با وبلاگ ورزش و تندرستی رد کرد.

علی دهقانی در گفت وگو با وبلاگ ورزش و تندرستی درباره پرونده ترابی با باشگاه تراکتور مطرح کرد: زمانی که من به عنوان معاون ورزشی در باشگاه تراکتور حضور داشتم، مدیرعامل وقت یعنی اسدی این پرونده را که مورد مناقشه بود به من سپرد و من هم پیگری های لازم را در قبال آن را انجام دادم. ماهیت تراکتور تا قبل از سپرده شدن به زنوزی، تیمی نظامی بود که سهام عمده آن در دست سپاه عاشورا بود. ترابی تصمیم به رفتن به خدمت سربازی می نماید و دفترچه خدمتش را می گیرد. در این بین مدیرعامل وقت تراکتور یعنی مصطفی آجرلو جلسه ای را با ترابی می گذارد اما قراردادی را امضا نمی نمایند چون قرارداد باید شماره نامه، مبلغ و مهر باشگاه را داشته باشد ولی چیزی که بین این دو نوشته می گردد تنها یک تفاهم ناهه ساده است که هیچ کدام را شامل نمی شد.

وی اضافه نمود: در این تفاهم نامه آمده بود که اگر ترابی دفترچه اش را ارسال می کرد و کد خدمتی دریافت می کرد و اعزام به خدمت می شد، باشگاه تراکتور می توانست با توجه به آیین نامه جابجاییی و جذب بازیکن سرباز توسط تراکتور به عضویت این تیم در بیاید. اتفاقی که هیچوقت نیفتاد زیرا بازیکن سابق سایپا تصمیم گرفت با آیین نامه جدید نیروهای مسلح در دانشگاه ادامه تحصیل دهد و چون بازیکن تیم ملی بودند جهت خود را تغییر می دهند. همین باعث شد تفاهم نامه از اعتبار بیفتد، مضاف بر این که ترابی قبل از حضور در پرسپولیس عضو سایپا بود و بر عکس بلبلی قراردادش را با تیمش فسخ ننموده بود. او در آن موقع نه از سایپا جدا شد و نه با تراکتور قرارداد امضا کرد.

دهقانی درباره مالکیت زنوزی و ادعای او برای استفاده از ترابی به عنوان بازیکنی که با باشگاه تراکتور قرارداد دارد، توضیح داد: جابجایی باشگاه از سپاه عاشورا به زنوزی طول کشیده بود و این توافق را با سپاه انجام دادند که تا سرانجام فصل گذشته بازیکنان سربازی که قبل از خصوصی شدن باشگاه به تراکتور پیوسته اند، برای همین تیم توپ بزنند اما دیگر نمی تواند بازیکن سرباز جذب کند. زنوزی فکر می کرد که ترابی در آن تاریخ سرباز شده است و به اسدی دستور پیگیری داده شد اما با پیگیری های من به زنوزی اطلاع دادیم که قراردادی بین تراکتور و ترابی امضا نشده است و در جهت مذاکره این بازیکن با باشگاه، بازیکن فعلی پرسپولیس نظرش را تغییر داده و ادامه تحصیل را انتخاب نموده است. همچنین در آن موقع، وثوق احمدی مسئولیت کمیته معین وضعیت را داشت و پرونده را به دقت آنالیز کرد و اگر تخلفی صورت می گرفت او به شدت برخورد می کرد.

معاون ورزشی سابق باشگاه تراکتور درباره مصاحبه خطیر درباره پرونده ترابی و بلبلی و شباهت این دو گفت: از دوستانی که در باشگاه های دیگر حضور دارند یا داشتند و اطلاعات کاملی هم ندارند، می خواهم با کمی تامل مصاحبه نمایند زیرا برای طرفداران شائبه ایجاد می نمایند و باعث التهاب در زمین و روی سکوها می گردد. همین نکته باعث می گردد دیگر از فوتبال لذت نبریم و درگیر حواشی بشویم. در پرونده بلبلی فسخی رخ داده و قررادادی با امضا طرفین، شماره نامه ، مبلغ و مهر به ثبت رسیده است که این کاملا متفاوت از تفاهم نامه تراکتور و ترابی است. چه تخلفی رخ داده بود که ترابی یا باشگاه تراکتور باید محروم می شد؟ به نظر من پرونده بلبلی، طارمی و ترابی کاملا مجزا و متفاوت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معاون سابق تراکتور: با ترابی تفاهم نامه امضا کردیم نه قرارداد، بدون اطلاعات کافی مصاحبه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سابق تراکتور: با ترابی تفاهم نامه امضا کردیم نه قرارداد، بدون اطلاعات کافی مصاحبه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید