عرب: کالدرون یک مربی با انگیزه است، خبر استعفای من جعلی بود، قرارداد بیرانوند 7 میلیارد نیست

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون مربی جدیدی به تیم اضافه شده و بی انصافی است که به او اهمیت ندهیم.

عرب: کالدرون یک مربی با انگیزه است، خبر استعفای من جعلی بود، قرارداد بیرانوند 7 میلیارد نیست

به گزارش ، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون مربی جدیدی به تیم اضافه شده و بی انصافی است که به او اهمیت ندهیم. برانکو هم همواره نمی توانست در بازی های تدارکاتی نتایج خوبی کسب کند. باید به کالدرون همانند برانکو فرصت داد چرا که او یک مربی با انگیزه است. من به دنبال اغراق کردن برای باشگاه پرسپولیس نیستم. عده ای طرفداران را علیه ما می نمایند و به آن ها می گویند سیم کارت های خود را بشکند چرا که حامی اقتصادی پولی به تیم پرداخت نمی کند.

عرب عنوان نمود: اخبار مربوط به استعفای من که در بین طرفداران پخش شده جعلی است و نباید به این حواشی توجه کرد.

او گفت: ما با پرداخت پول به بازیکنان کوشش کردیم تا آن ها را به ماندن در تیم راضی کنیم و در نهایت توانستیم علیپور و بیرانوند را برای تیم نگه داریم. ترابی یکی از بازیکنانی بود که می توانست از تیم جدا گردد، اما او با پرداخت پول در پرسپولیس ماند. بیرانوند یک بازیکن با غیرت است و تکذیب می کنم که او 7 میلیارد تومان از باشگاه گرفته است.

باشگاه پرسپولیس نمی توانست در زندگی خصوصی برانکو دخالت کند

او گفت: تمام کوشش هیئت مدیره بر ماندن برانکو در پرسپولیس بود، اما او 2 ماه قبل از اینکه از ایران برود تمام وسایلش را با خود برده بود. باشگاه نمی تواند در زندگی خصوصی افراد دخالت داشته باشد. ما کوشش کردیم پول او به موقع پرداخت گردد، اما برانکو به ما گفت خواستار فسخ قراردادش با پرسپولیس است.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: هیچ وقت نمی گردد آینده را پیش بینی کرد. وقتی برانکو از ایران خارج شد قول بازگشت خود را به ما داده بود، اما وکیلش روز بعد رفتن او را خاطرنشان کرد. بدهی های ما به برانکو پس از قهرمانی تیم شروع شد چرا که پاداش و طلبش را کامل می خواست. ما به خاطر تحریم برای پول هایی که پرداخت می کردیم سندی نداشتیم. در خاطرم هست که بخش بیشتر پول او در هتل آزادی به صورت نقد به او تحویل داده شد. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است. مسائل زیادی بر سر راهمان واقع شده است که تاکنون به خاطر دولتی بودن حل نشده است و نخواهد شد.

عرب خاطر نشان کرد: من به هیچ وجه درباره تیم های دیگری اظهار نظر نمی کنم چرا که با این کار تیم خودم را به حاشیه می برم. یک تیم نمی تواند با وجود مکشلات اقتصادی یک بازیکنان یک میلیون دلاری جذب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عرب: کالدرون یک مربی با انگیزه است، خبر استعفای من جعلی بود، قرارداد بیرانوند 7 میلیارد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: کالدرون یک مربی با انگیزه است، خبر استعفای من جعلی بود، قرارداد بیرانوند 7 میلیارد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید