رگبار باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان تهران صاف است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، براساس نقشه های هواشناسی امروز برای 5 استان کشور افزایش ابر، گربار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

رگبار باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان تهران صاف است

وبلاگ ورزش و تندرستی: براساس آخرین نقشه های هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، جنوب شرق استان بوشهر و بعضی نقاط هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد. این شرایط در روز های پنج شنبه و آدینه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه های زاگرس جنوبی واقع در استان های کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس رخ خواهد داد.

در روز شنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی پیش بینی می گردد. در روز یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

طی سه روز آینده همچنان وزش باد شدید در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت و علاوه بر این در شرق استان های یزد، کرمان، بعضی نقاط خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی وزش باد و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

منبع: توریسم آنلاین

به "رگبار باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان تهران صاف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان تهران صاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید