روابط قومی باید در شهرداری زنجان تمام گردد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، امامعلی دادخواه ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه شرایط موجود در زمینه نیروی انسانی در مجموعه شهرداری زنجان قابل قبول نیست و با انباشت نیرو در بعضی بخش ها روبرو هستیم، اضافه نمود: کاهش و ساماندهی نیروی انسانی از برنامه های شهردار زنجان در زمان اعلام آمادگی برای انتخاب به عنوان شهردار زنجان بود که تاکنون گام اساسی در این زمینه برداشته نشده است.

روابط قومی باید در شهرداری زنجان تمام گردد

وی ادامه داد: از شهردار زنجان می خواهم شرح دهند چرا قانون درباره برون سپاری نیروها اجرایی نمی گردد و در فساد اداری نیز شهرداری جزو سازمان های برتر است که یکی از دلایل مهم آن روابط قومی و قبیله ای است.

دادخواه به کارگیری بخشی از نیروهای فضای سبز شهرداری زنجان در بخش های اداری و ستادی را مورد انتقاد قرار داد و با تاکید بر لزوم شفاف سازی و بیان واقعیت ها در این خصوص توسط شهردار زنجان، گفت: باید گفته گردد که این نیروها توسط چه کسانی تحمیل شده است و چرا در بیان کارایی نیروها به جای تخصص و تعهد انتصاب نیروها به اشخاص مورد توجه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان گفت: شهردار زنجان به این وضعیت قومی و قبیله ای و ارباب و رعیتی و ساختار ناکارآمد نیروی انسانی پایان دهد تا شورا بیش از این در معرض اتهام نباشد.

دادخواه با انتقاد از فرایند موجود در زمینه اعمال جرائم ساختمانی و تبعیض در این زمینه، گفت: بخش مهمی از پرونده های موجود در کمیسیون ماده 100 مربوط به تخلفات ساختمان شخصی شهروندان زنجانی است و در وضعیت موجود مالی، جرائم سنگین برای آنها اعمال می گردد. در حالی که همه در برابر قوانین یکسان هستند اما گویی در عمل این طور نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه هایی که خود باید الگو و مجری قانون باشند در فضاهای عریض و طویل اقدام به ساخت و ساز می نمایند و حتی فراتر از ساختمان های اداری نیز فضا می سازند، گفت: بعضی از دستگاه ها نیز که در سنوات گذشته تخلف نموده و دارای رأی قطعی کمیسیون ماده 100 هستند میلیاردها بدهی شهرداری را پرداخت نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روابط قومی باید در شهرداری زنجان تمام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط قومی باید در شهرداری زنجان تمام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید