حشمتیان: بیش از چهارهزار نفر از کاندیداها اصولگرا هستند، سهم اصلاح طلبان و مستقلین هزار نفر است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران گفت: پیش بینی نموده بودیم که اکثریت مجلس یازدهم را مستقلین واعتدالگرایان تشکیل خواهند داد، اما هیأت های نظارت، اکثریت کاندیداهای جریان ما را ردصلاحیت کردند.

حشمتیان: بیش از چهارهزار نفر از کاندیداها اصولگرا هستند، سهم اصلاح طلبان و مستقلین هزار نفر است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، قدرتعلی حشمتیان طی سخنانی در مسجد امیرالمومنین تهران، گفت: من کاندیدا نیستم ولی وظیفه آنالیز را دارم و برابر گزارشات رسیده از سراسر کشور، از حدود 5200 نفر کاندیدای تایید صلاحیت شده درسطح کشور، بیش از 4200 نفر اصولگرا وحدود 300 نفر مستقل واعتدالگرا و حدود 700 نفر هم اصلاح طلب هستند که اگر شورای محترم نگهبان در تایید صلاحیت ها تجدیدنظر نکند، عملا رقابتی شکل نمی گیرد.

وی اضافه کرد: چون حدود 83 درصد از کاندیداهای تایید صلاحیت شده در سطح کشور از اصوالگرایان هستند و فقط 5 درصد از جریان مستقل و اعتدالگرا و 12 درصد هم از اصلاح طلبان، به نظر می رسد این رقابت در شرایط برابر انجام نمی گردد.

حشمتیان در خاتمه اظهار کرد: جریان مستقلین و اعتدالگرایان برخلاف تمام این کارها در انتخابات حاضر هستند ولی به ردصلاحیت های گسترده کاندیداهای خود معترض اند و اگر راستا به همین روال ادامه پیدا کند، عملا نمیتوانیم لیستی در تهران و استانها ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حشمتیان: بیش از چهارهزار نفر از کاندیداها اصولگرا هستند، سهم اصلاح طلبان و مستقلین هزار نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشمتیان: بیش از چهارهزار نفر از کاندیداها اصولگرا هستند، سهم اصلاح طلبان و مستقلین هزار نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید