حاشیه های بازی السد &ndash پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای هر دو تیم السد و پرسپولیس حساسیت بالایی دارد. حاشیه های این بازی را می توانید در گزارش زیر بخوانید:

حاشیه های بازی السد &ndash پرسپولیس

سیامک نعمتی محروم نیست

وقتی سیامک نعمتی در آغاز بازی کارت زرد گرفت، کارگردان تلویزیون AFC معتقد بود که او محروم گردیده، ولی این بازیکن به تازگی از محرومیت برگشته و برای بازی برگشت محروم نیست.

درگیری دائمی شجاع - بونجاح

بازیکنان هر دو تیم به خاطر اهمیت این بازی اضطراب بالایی دارند و این موضوع تا حدودی روی عملکرد آنها تاثیر گذاشته. این تنش را بیش از همه می توان در درگیری بین شجاع خلیل زاده و بونجاح دید که بارها سرشاخ شدند و داور سعی کرد آنها را به آرامش دعوت کند.

مقاومت خوب پرسپولیس

پرسپولیس با اینکه در این بازی غایبان زیادی دارد و برانکو مجبور گردیده از آدام همتی کم تجربه در ترکیب اصلی استفاده کند در نیمه اول به خوبی مقابل تیم آماده السد مقاومت کرد و با تساوی بدون گل به رختکن رفت.

استقبال تماشاگران قطری

در فوتبال قطر معمولا بازی ها با استقبال مردم روبرو نمی گردد، ولی طرفداران السد در این بازی حضور پررنگی در استادیوم دارند.

برانکو کجاست؟

برانکو برای این بازی محروم است و اجازه نشستن روی نیمکت ندارد. همه کنجکاو بودند که سرمربی پرسپولیس کجاست و بازی را از کجا تماشا می نماید، ولی کارگردان تلویزیونی هنوز او را به تصویر نکشیده.

حمایت حسین ماهینی

حسین ماهینی، مدافع پرسپولیس که در دربی به شدت آسیب دید، عکسی از خودش منتشر نموده که جلوی تلویزیون خانه اش منتظر آغاز بازی است و نوشته: خدایا به امید تو.

برتری نسبی السد در نیمه اول

آمار نیمه اول بازی منتشر شد که نشان می دهد السد میزبان در مالکیت توپ و خلق موقعیت نسبت به پرسپولیس برتری نسبی دارد.

آمار انتها بازی

در انتها بازی کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار دو تیم را منتشر کرد که به توضیح زیر است: ---

منبع: ایران ورزشی

به "حاشیه های بازی السد &ndash پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های بازی السد &ndash پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید