توشاک: این بازی برای من ناامیدکننده بود

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی ، جان توشاک سرمربی تراکتورسازی تبریز معتقد است تیمش در بازی با ماشین سازی موقعیت های زیادی ایجاد نموده و حقش پیروزی بوده. توشاک که از پیروزی تیمش در شهرآورد تبریز خوشحال نیست، درباره این برد 2 بر یک می گوید: در بازی با ماشین سازی ما خیلی موقعیت ایجاد کردیم. در نیمه اول دیدید نتیجه تساوی بدون گل بود اما ما در واقع باید 2 بر صفر یا 3 بر صفر برنده می شدیم. اگر بازی 5 دقیقه دیگر ادامه پیدا می کرد شاید بازی را نمی بردیم و این برای من ناامیدکننده است که ضعف حرفه ای مان را نشان می دهد. به نظرم تراکتورسازی در این بازی حس جاه طلبی نداشت. در هر رشته ورزشی مانند گلف، فوتبال، تنیس و... وقتی حریف را شکست داده اید باید کاری کنید که دیگر نتواند بلند گردد و به کارش ادامه دهد. این کاری بود که ما نتوانستیم انجام دهیم و همان طور که گفتم اگر بازی ادامه پیدا می کرد، ممکن بود حتی نتوانیم برنده شویم. سرمربی تراکتورسازی تبریز در مورد تعطیلی 20 روزه لیگ برتر و اینکه آیا این وقفه را به نفع تیمش می داند یا نه، شرح می دهد: این سؤال را قبلاً هم پرسیده اند و گفتم باید این سه هفته بگذرد تا ببینیم اتفاق خوبی برای مان افتاده یا نه. وقتی ما سه هفته تعطیلی داریم و با برد به این تعطیلات می رویم یک اتفاق خوب به حساب می آید. این هفته هم ما بازی را بردیم اما من در کل خوشحال نیستم چون ما فقط توانستیم پیروز شویم. جان توشاک در رابطه با اینکه پیش از بازی اعلام نموده خط دفاعی تیمش احتیاج به ترمیم ندارد و آیا همچنان همین عقیده را دارد، می گوید: من از خط دفاعی راضی هستم و احتیاجی به ترمیم نمی بینم.

توشاک: این بازی برای من ناامیدکننده بود

توشاک درباره برنامه تیمش برای تعطیلی های لیگ می گوید: باز هم باید بگویم که ما احتیاج به زمان داریم تا به چیزی که می خواهیم برسیم. ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی برای تیم ملی بازی نموده اند و هنوز هم به نظر من به آمادگی صددرصد نرسیده اند. کار خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و سخت کار نموده ایم. الان زمان آن است تا دو، سه روز به بچه ها استراحت دهیم چون آخر هفته بعد بازی نداریم. بازی بعدی ما به نظرم یک بازی سخت خواهد بود که بیرون از خانه است. می خواهیم به بچه ها استراحت دهیم و دوباره با کوشش بیشتر راه را ادامه دهیم. به نظرم مشکل ما در این بازی هم ذهنی بود و اگر بازی پنج دقیقه دیگر ادامه پیدا می کرد ممکن بود پیروزی مان را از دست می دادیم. حریف خیلی خوب کار کرد اما ما فرصت های زیادی از دست دادیم و حریف خوش شانس بود. نیمه اول زمانی که ما صفر - صفر بودیم هر کدام از موقعیت های مان گل می شد، برنده می شدیم، اما فشار را آنقدر ادامه دادیم تا برنده شویم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیم هایی بزرگ مثل بشیکتاش، رئال و... وقتی شهرآورد دارند بازی سخت می گردد، در این بازی ها شرایط جدول هم زیاد به حساب نمی آید، ادامه می دهد: فوتبال یک بازی 10 یا 11 نفره نیست، بلکه 14 نفر مقابل 14 نفر است. خیلی از موقع ها 30 دقیقه پایانی مهم تر از بقیه دقایق بازی است و بازیکنان تعویضی تأثیرگذار هستند. سوگیتا بازیکنی بود که در هفته گذشته به زمین آمد و جریان مسابقه را به نفع ما تغییر داد. در این بازی هم همین رخ داد.

9

منبع: ایران ورزشی

به "توشاک: این بازی برای من ناامیدکننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توشاک: این بازی برای من ناامیدکننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید