کوشش مدیرعامل سابق برای بازشدن پنجره جابجایی، لیست بازیکنان مدنظر افاضلی تکمیل شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پارس جنوبی، مسئولان این تیم به دنبال راهی برای جذب بازیکن جدید هستند.

کوشش مدیرعامل سابق برای بازشدن پنجره جابجایی، لیست بازیکنان مدنظر افاضلی تکمیل شد

به گزارش خبرنگار ، با انتخاب هومن افاضلی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی، تمرینات این تیم از روز چهارشنبه شروع شد. پارس جنوبی با اعلام فدراسیون فوتبال از پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل محروم است و نمی تواند در زمستان بازیکنی جذب کند. با این حال رایزنی هایی از سوی مدیران این باشکاه با فدراسیون فوتبال در حال اجرا است. همچنین بهرام رضاییان، مدیرعامل سابق باشگاه پارس جنوبی که با فدراسیون در کمیته فنی فوتسال، سابقه همکاری داشته است، این روزها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پارس کوشش می نماید.

بر همین اساس هومن افاضلی که امیدوار به باز شدن پنچره نقل و انتقالاتی تیمش است، لیست بازیکنان مدنظر خود را برای اضافه شدن به پارس جنوبی آماده نموده و در صورت بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی، مذاکرات مدیران پارس جنوبی با بازیکنان مد نظر افاضلی شروع می گردد. طبق شنیده ها جدایی چند بازیکن پارس جنوبی در نیم فصل قطعی شده و بازیکنان مدنظر افاضلی نیز در همان پُست بازیکنان جدا شده خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کوشش مدیرعامل سابق برای بازشدن پنجره جابجایی، لیست بازیکنان مدنظر افاضلی تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مدیرعامل سابق برای بازشدن پنجره جابجایی، لیست بازیکنان مدنظر افاضلی تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید