از اندونزی، نمایندگان ایران در ورزش های الکترونیک فینالیست شدند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، نمایندگان ایران در مسابقات ورزش های الکترونیک در رشته بازی PES2018 در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 با غلبه بر ویتنام راهی فینال شدند.

از اندونزی، نمایندگان ایران در ورزش های الکترونیک فینالیست شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ ورزش و تندرستی از اندونزی، در ادامه بازی های آسیایی 2018 اندونزی، رقابت های ورزش الکترونیک از امروز شنبه شروع شد و تیم ملی ورزش های الکترونیک ایران در گروه اول مسابقات پس از غلبه بر قزاقستان در مجموع دو دیدار انفرادی و تیمی با نتیجه 2 بر صفر و اندونزی نیز در مجموع دو دیدار با نتیجه 2 بر صفر برای مشخص سرگروهی به مصاف تیم سرسخت مالزی رفت.

در بازی اول، بازیکن ایران در وقت های قانونی با نتیجه 3 بر 3 برابر یکی از نفرات مالزی متوقف شد اما در وقت های اضافه با نتیجه 5 بر 4 حریفش را شکست داد.

در بازی دوم که به صورت تیمی برگزار گردید، ایران توانست با نتیجه 6 بر یک مالزی را شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. اما در مرحله نیمه نهایی با تیم دوم گروه دوم یعنی ویتنام روبرو شد که در یک مصاف نفس گیر و با تعداد توپهای بسیاری که به دیرک دروازه تیم ویتنام برخورد کرد بازی اول با نتیجه 4 بر یک به نفع حریف تمام شد و در مسابقه تیمی تیم ایران با نتیجه 2 بر یک ویتنام را مغلوب کرد و مبارزه به بازی سوم کشید.

در این مسابقه بازیکن تیم ویتنام با نتیجه 3 بر یک و در مجموع با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و سفیران ملی پوش ایران به مسابقه فینال برای رقابت با تیم ژاپن صعود کردند. حضور در این رقابت نمایشی است و جنبه مدالی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از اندونزی، نمایندگان ایران در ورزش های الکترونیک فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، نمایندگان ایران در ورزش های الکترونیک فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید