کشورهای برای دیدن در آسیای جنوب شرقی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، شما ممکن است فکر کنید که شما همه چیز را در جنوب شرقی آسیا می‌دانید . به هر حال ، این مکان محبوب برای بازدید کنندگان از سراسر جهان است . برای من تعجب‌آور نیست : به عنوان یک آسیای جنوب شرقی ، می‌دانم که این منطقه چقدر زیباست ! آب و هوای خوب ، زیرساختار خوب و افراد مهربان و دوستانه دارد . آیا قصد دارید به این زودی از این جا بازدید کنید ؟ بگذارید به شما کمک کنم تصمیم بگیرید کجا بروید . فقط اگر نمی‌خواهی ترکش کنی ، مرا سرزنش نکن .

کشورهای برای دیدن در آسیای جنوب شرقی

# کامبوج
دو کلمه : (انگکور وات ). مجموعه بزرگ معبد ( انگکور) ممکن است فقط ارزش کل سفر به جنوب شرقی آسیا را داشته باشد . هر وقت که در کامبوج هستم ، من همیشه زود بیدار می‌شوم تا طلوع آفتاب خیره‌کننده ( انگکور وات) را در ( انگکور وات) ببینم . حتی با انبوه توریست‌ها ، هنوز هم یک تجربه جادویی است . علاوه بر (انگکور وات ) ، چندین معبد دیگر برای اکتشاف ، در حالت‌های مختلف بازیابی و محبوبیت با بازدیدکنندگان دارید . جست و جو کنید و تفریح کنید .
# میانمار
اگر از Bagan خبر نداشته باشید ، حالا ممکن است بخواهید به گوگل بگویید . ممکن است بخواهید فورا ً یک پرواز را با دیدن هزاران معبد در یک منطقه بزرگ ، هر یک با تاریخچه منحصر به فرد خود ، رزرو کنید . یک مسافرت هوایی هوایی گرم ممکن است ارزش ولخرجی داشته باشد ، برای منظره‌ای که هرگز فراموش نخواهید کرد. همیشه احساس می‌کردم که Bagan یکی از زیبایی‌های ستایش نشده آسیای جنوب شرقی است و یک دیدار ممکن است همان راه را داشته باشد .
# ویتنام
اگر در ویتنام هستید و متوجه شده‌اید که اغلب افراد محلی در حال شکل گرفتن هستند ، نگاهی به رژیم غذایی خود بیندازید . غذای آن‌ها مقدار زیادی سبزیجات دارد ، نه شامل مقدار زیادی سرخ کردن، و فصلی با گیاهان تازه است . اگر این برای شما کسل‌کننده به نظر برسد ، شما کاملا ً اشتباه می‌کنید - کاملا ً خوش‌مزه است . چیزی که همیشه مرا در مورد بازدید از ویتنام به هیجان می‌آورد ، غذا است . هر وقت که به دیدنش می‌روم ، مطمئن می‌شوم که مایل، مایل و نسخه از بهار را از دست ندهم .
# تایلند
اگر آن را داغ دوست دارید ، پس به تایلند بروید . دلیلی وجود ندارد که چرا غذای تایلندی در سراسر دنیا مشهور است : خوش‌مزه است . اگر از کشور دیدن کنید ، مطمئن شوید که غذا را در غرفه‌های خیابانی امتحان کنید . چه چیزی در آنجا سرو کار دارد مقرون‌به‌صرفه ، تازه پخته‌شده و چشیدن فراوان است . من عاشق این هستم که بعد از یک روز طولانی ، چند برنج سرخ‌شده ، pad ، و سالاد کاهو خورده داشته باشم .
# سنگاپور
در حالی که سنگاپور ممکن است مقصد گران‌قیمت داشته باشد ، می‌توانید با رفتن به مراکز متعدد پول زیادی پس‌انداز کنید . شما ممکن است آن‌ها را به عنوان یک تله توریستی اخراج کنید تا اینکه بتوانید افراد محلی را ببینید که در کنار شما صف می‌کشند . سنگاپور قطعا ً جایی است که من می‌خواهم در غذاهای خوش‌مزه شرکت کنم . فراموش نکنید برنج مرغ ، خرچنگ فلفل سیاه و غذای مورد علاقه شخصی من را امتحان کنید : prawns .
# فیلیپین
این کشور بیش از 7000 جزیره دارد ، بنابراین شما مطمئنید که یک فضای شنی برای پخش کردن حوله ساحلی خود پیدا خواهید کرد . همچنین مدارک تاییدی مربوط به سفر + سرگرمی وجود دارد که سه جزیره فیلیپین را در 10 برتر جهان قرار می‌دهد .
حتما ً، شما با visitors که مشتاق دیدن این همه قیل و قال هستند ، در فضا شریک می‌شوید . با این حال ، شما هنوز هم هزاران جزیره دارید که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید . آن‌ها به راحتی از طریق هوا یا دریا در دسترس هستند . به آن سیاست نرم ویزا در فیلیپین ، که به شما کمی پول پس‌انداز خواهد کرد ، اضافه کنید . اگر شما در این فکر بودید که آیا این پرواز اضافی از تایلند ارزش دارد ، می‌توانم به شما اطمینان بدهم که این پرواز چقدر است.
# اندونزی
این کشور بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر جهان است ، بنابراین تعجبی ندارد که جزایر متعدد آن به سواحل بزرگ برسند . جزیره مشهور بالی یک نمونه است - در حالی که شلوغ است ، جزیره هنوز ارزش دیدن امواج بزرگ و زندگی شبانه سرگرم‌کننده آن را دارد . اگر این کار شما نیست پس ممکن است بخواهید به جزایر Karimunjawa یا Gili نگاه کنید . ایو که تنها براساس تصاویر آن‌ها به اندونزی سفر کرده بود . نمی‌توانم تصور کنم که همتای واقعی او چقدر زیبا خواهد بود .
# تیمور - Leste
خوب ، پس راحت‌ترین راه برای رسیدن به این هدف نیست . یکی از جدیدترین کشورها در جهان تنها از طریق ( گران‌قیمت ) قابل‌دسترسی است ! پرواز از سنگاپور ، اندونزی و استرالیا . اگر می‌خواهید برخی از معماری استعماری پرتغال را ببینید ، با این وجود مقصد شما این است .
آن‌ها حتی مجسمه را هم مثل کسی که در ریو هست دارند. علاوه بر آن ، برخی از مقصدهای غواصی را نیز به آن اضافه کنید ، و در این فکر خواهید بود که چرا توریسم هنوز به تیمور آسیب نرسانده است .
# برونیی
نام کامل این کشور ، برونیی ، به معنای محل استقرار صلح است . در حالی که در پایتخت آن ، بندر سری بگاوان ، در حال پرسه زدن در پایتخت آن هستید ، ممکن است سرتان را به نشانه موافقت تکان دهید . من گاهی احساس می‌کردم که تنها کسی است که در آنجا حضور دارد . این sultanate نفت‌خیز ممکن است شما را شگفت‌زده کند اگر شما بازدید کنید . روستای آب خود را کاوش کنید ، Kampong Ayer را کاوش کنید ، یا سفری به جنگل‌های بارانی Ulu Temburong برنامه‌ریزی کنید . حیات وحش باستانی آن نفس‌ها را در سینه حبس خواهد کرد .
# مالزی
آیا می‌خواهید orangutans را در بیابان ببینید ؟ مالزی بهترین شرط شماست . حیات وحش آن ، آن را به یکی از 17 کشور جهان تبدیل کرده‌است . این کشور همچنین به جزایر زیبا ، مزارع چای و هم در معماری مدرن و هم مدرن تبدیل شده‌است . شما برای انتخاب در مالزی لوس شده‌اید ؛ من نمی‌دانستم که بعد از آن دوربینم را به کجا بگذارم !

به "کشورهای برای دیدن در آسیای جنوب شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای برای دیدن در آسیای جنوب شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید