پاسخ فخری در واکنش به تداخل مسئولیت جدیدش با شمشیربازی: پیش از این هم 10 سال مدیر بودم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رئیس جدید مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: تمرینات فنی شمشیربازان بعد از ظهر است و من بعد ساعت اداری سر تمرین تیم ملی حاضر خواهم شد.

پاسخ فخری در واکنش به تداخل مسئولیت جدیدش با شمشیربازی: پیش از این هم 10 سال مدیر بودم

پیمان فخری در گفت و گو با وبلاگ ورزش و تندرستی درباره ریاست مرکز نظارت بر تیم های ملی و اینکه گفته می شد ممکن است با مسئولیتش در تیم ملی شمشیربازی تداخل داشته باشد، بیان نمود: من 10 سال رئیس مرکز سنجش آموزشگاه ملی المپیک بودم و ماموریتم در آنجا هم به همین دلیل بود. من کارمند کمیته ملی المپیک هستم و اتفاق خاصی نیست و محل ماموریتم از آموزشگاه ملی المپیک به کمیته ملی المپیک با یک سمت جدید منتقل شد. من 10 سال مدیر بودم و حالا فقط مدیریتم عوض شده است.

او ادامه داد: در خصوص شمشیربازی هم، ما صبح ها تمرینات بدنسازی داریم و قبلاً خودم تمرینات بدنسازی را انجام می دادم اما شش ماهی است که مربی بدنساز خیلی خوب به خدمت گرفتیم و تمرینات بدنسازی شمشیربازان زیر نظر او است. تمرینات فنی هم بعد از ظهر است که من خودم سر تمرینات فنی هستم چون تا ساعت اداری اینجا مشغول به کار هستم و بعد از آن به جمع ملی پوشان اضافه می شوم.

فخری در خصوص اینکه استفاده از نیروهای جوان در بخش مدیریت اتفاقی است که باید بیشتر شاهد آن باشیم، تاکید نمود: از یک منظر شعار این را می دهند که باید این اتفاق بیفتد اما از یک منظر دیگر وقتی جوان ها می خواهند بیایند با خیلی از مقاومت ها روبرو می شوند. برای همین در جلسه معارفه خودم نیز گفتم نمی گذارم به حسن اعتمادی که به من شد، خدشه ای وارد گردد و به آقای صالحی امیری گفتم از تمام ظرفیت و انرژی ام برای یاری به کمیته ملی المپیک استفاده می کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. در همه کارهای سراسر دنیا تلفیقی از نیروی جوانی و تجربه را شاهد هستیم. من نه جوانی کامل را قبول دارم و نه مسن بودن را. در همه کشورها کنار مربیان بزرگ و مسن، مربیان جوان هم هستند که مربیان جوان کار تمرین را انجام می دهند و مربیان بزرگ کار راهنمایی و مدیریت تیم. ما هم باید از این قضیه الگو برداری کنیم هر چند که کل کشور دارد به همین سمت می رود و صحبت از این است که نیروی جوان به بدنه تزریق گردد تا اتفاقات جدیدی بیفتد.

فخری در پاسخ به این پرسش که فکر می کرد پیشنهاد ریاست مرکز نظارت بر تیم های ملی به او گردد، گفت: در دوره های قبلی کمیته ملی المپیک، هم در دوره آقای علی آبادی و هم آقای کیومرث هاشمی به من ریاست آموزشگاه و پست های ستادی پیشنهاد شد. خود آنها می توانند به این مسئله اذعان نمایند اما من آن زمان دبیر فدراسیون بودم و واقعاً نمی شد بپذیرم. آقای صالحی امیری هم به من لطف داشت که من را برای چنین پستی در نظر گرفت.

او در خصوص برنامه خود برای فعالیت هر چه بیشتر مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز گفت: در این مدتی که این بحث حضورم مطرح شد آنالیز هایی کردم و محورهایی را برای خودم اولویت قرار دادم. سعی می کنیم کمیته علمی را دوباره احیا کنیم چون این کمیته قبلاً هم بود. هدف این کمیته فقط نظارت و ارزیابی نبود بلکه حمایت و راهنمایی هم جزو اهدافش قرار داشت. این کمیته مطمئناً متشکل از نخبگانی است که در این زمینه می توانند به ما یاری نمایند. ما تیم های ملی را فرا می خوانیم و برنامه هایشان را مورد بحث قرار می دهیم و سعی می کنیم به تیم های ملی یاری کنیم که در چه راستا و محوری حرکت نمایند تا عملکردشان بهتر باشد. مطمئناً تمام کوشش ما این است با فدراسیون ها جهت یاری به تیم های ملی همکاری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پاسخ فخری در واکنش به تداخل مسئولیت جدیدش با شمشیربازی: پیش از این هم 10 سال مدیر بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ فخری در واکنش به تداخل مسئولیت جدیدش با شمشیربازی: پیش از این هم 10 سال مدیر بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید