سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سیما لیموچی تنها کاندیدای پست نایب رییس بانوان با کسب 40 رای از 50 رای ماخوذه به عنوان نواب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، در ادامه انتخابات کمیته ملی پارالمپیک و پس از انتخاب رییس این فدراسیون سیما لیموچی به عنوان تنها کاندیدای پست نایب رییسی بانوان در انتخابات شرکت کرد و با کسب 40 رای از 50 رای ماخوذه به عنوان نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

پیش از برگزاری انتخابات نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک ، فاطمه رخشانی و بتول مشرف جوادی که کاندیدای پست نایب رییس بانوان و همچنین برای هیات اجرایی کاندید شده بود، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از شرکت در این انتخابات انصراف دادند.

همچنین فریبا محمدیان نیز که برای کاندیداتوری پست نایب رییس بانوان اعلام آمادگی نموده بود، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از غایبان این مجمع بود.

فریبا محمدیان نیز پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را از شرکت در پست نایب رییسی بانوان اعلام نموده بود.

به این ترتیب تنها سیما لیموچی به عنوان تنها کاندیدای حاضر در پست نایب رییسی بانوان در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک شرکت کرد و با کسب 40 رای از 50 رای ماخوذه توانست به عنوان نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک منصوب گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید