تخلیه کامل دفتر کار مورینیو 15 دقیقه پس از اخراجش!

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، شیاطین سرخ در مدت کوتاهی پس از اخراج سرمربی پرتغالی شان، اتاق او را به طور کامل تخلیه نموده اند.

تخلیه کامل دفتر کار مورینیو 15 دقیقه پس از اخراجش!

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی ، نشریه سان انگلیس مدعی شده است که مسئولان باشگاه منچستریونایتد پس از اخراج ژوزه مورینیو، در کوتاه ترین زمان ممکن تمام وسایل او را از دفتر کارش خارج و آن را برای ورود سرمربی جدیدشان آماده نموده اند.

این نشریه به نقل از یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد نوشته است که بلافاصله پس از اخراج ژوزه مورینیو، یکی از کارمندان بخش البسه باشگاه به دفتر کار آقای خاص رفته و تمام لوازم او به شیوه ای بیرحمانه و در عرض چند دقیقه به طور کامل تخلیه نموده است.

مورینیو هفته گذشته در حالی که در زمین تمرینی کارینگتون شاگردانش را تمرین می داد، حکم اخراج را از اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه دریافت کرد و بلافاصله پس از خارج شدن او از محل، لوازم شخصی اش شامل قاب عکس هایی که روی دیوار نصب شده بود، جام هایش و سایر متعلقات او در جعبه هایی گذاشته و از دفتر کار او خارج شد.

منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در این خصوص به سان گفت: باشگاه در انتها خیلی بیرحمانه رفتار کرد. تنها چند دقیقه بعد از اخراج مورینیو، آنها به اتاق او رفتند و فقط 15 دقیقه طول کشید تا ژوزه به تاریخ منچستریونایتد بپیوندد. آنها تمام لوازمش را بار یک وانت کردند و برایش فرستادند. او چند لحظه ای با مسئولان پشتیبانی تیم صحبت کرد و آن روز بیشتر وقتش را در دفتر سپری کرد.

نشریه سان در بخشی دیگر از گزارش خود نوشته است که مورینیو پیش از اخراج شدنش از صرف شام کریسمس با عوامل باشگاه منچستریونایتد خودداری نموده و آنها را نادیده گرفته است. این مراسم چند روز پس از باخت 3 بر یک شیاطین سرخ در خانه لیورپول برگزار گردید.

منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد درباره این اتفاق هم گفت: در منچستریونایتد اینکه همه غذا را کنار هم در زمین تمرینی کارینگتون صرف نمایند، یک رسم است. ژوزه اما حتی به خودش زحمت نداد که به غذاخوری بیاید و به محض اینکه تمرین تمام شد، به دفترش برگشت. بعد هم به راننده اش گفت که به دنبال او بیاید. راستش را بخواهید این حرکت او به مذاق مسئولان باشگاه خوش نیامد. آنجا همه حضور داشتند و نیامدن مورینیو با وجود کوشش و زحماتی که افراد حاضر برای تیم کشیده بودند، به آنها برخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تخلیه کامل دفتر کار مورینیو 15 دقیقه پس از اخراجش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه کامل دفتر کار مورینیو 15 دقیقه پس از اخراجش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید