آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سی و هفتمین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی ایران با هدف آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته، بیان مسائل و راهکارهای همکاری کمیسیون با معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید.

آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران

در این نشست که با حضور مدیران سازمان های دولتی و فعالان بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید، حسین اربابی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی گفت: خط ویژه ارتباطی بین اتاق بازرگانی و معاونت سرمایه گذاری در ستاد و استان برای بیان مسائل، مسائل و پیشنهادهای حوزه سرمایه گذاری ایجاد می گردد.

او با اشاره به برنامه ریزی برای اختصاص یک روز در هفته به اتاق بازرگانی به منظور آنالیز مسائل و پیشنهادهای مطروحه از سوی اتاق در استان ها اظهار داشت: در همین راستا بخشنامه ای با موضوع حضور نماینده اتاق بازرگانی به عنوان عضو مشورتی در جلسات فرایند صدور مجوز ها به معاونت سرمایه گذاری در استان ها نیز ارسال خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی با تاکید بر کاهش بروکراسی اداری و تسهیل صدور مجوزهای مورد احتیاج برای سرمایه گذاران از اتاق بازرگانی خواست روش های نوین تاًمین مالی و سرمایه گذاری در بخش گردشگری را آنالیز و پیشنهاد کند.

اربابی همچنین با اشاره به تشکیل دفتر جذب سرمایه گذاری و تاًمین مالی خارجی در اتاق بازرگانی گفت: این یک اتفاق مهمی است که می تواند به جذب سرمایه گذاری های خارجی بیش از پیش یاری کند.

در این نشست همچنین ارائه راهکارهای تکمیلی بخش گردشگری به طرحهای نیمه تمام، حمایت از استارت آپ های گردشگری، عدم حضور شرکت های سرمایه گذاری بخش گردشگری در بورس، مسائل تسهیلات و قوانین و مقررات حوزه گردشگری از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز وضعیت سرمایه گذاری در گردشگری و صنایع وابسته در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید