بازدید مشاور معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از شهر تاریخی تون

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، در جریان سفر معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خراسان جنوبی، محمد رضا حیدری مشاور او از شهر تاریخی تون در این استان بادید کرد.

بازدید مشاور معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از شهر تاریخی تون

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، اقدس کرم پور مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی تون گفت: در این بازدید امیرحسنخانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حلاج مقدم مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، عربی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی، معاون امور عمرانی فرماندار فردوس و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

او اضافه کرد: با حضور مسئولان، پروژه های عمرانی ملی و استانی شهر تاریخی شامل محله سردشت، خانه افراشته، مسجد جامع مورد آنالیز و بازدید نهاده شد.

کرم پور اضافه کرد: تاکید بر تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر این ابنیه تاریخی و قول مساعد برای تخصیص اعتبارات ویژه، تدوین برنامه های بلند مدت و جامع در حوزه گردشگری، تاریخی و فرهنگی و استفاده ار سرمایه گذاران بخش خصوصی از اهم موارد ذکر شده توسط حیدری در جریان این بازدید بود.

منبع: میراث آریا

به "بازدید مشاور معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از شهر تاریخی تون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مشاور معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور از شهر تاریخی تون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید