ایلی استن: نتوانستیم به بازی برگردیم، به کارمان در فولاد ادامه می دهیم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سرمربی فولاد می گوید تیمش از فرصت هایی که برابر سپیدرود داشته استفاده نکرده و به همین دلیل شکست خورده است.

ایلی استن: نتوانستیم به بازی برگردیم، به کارمان در فولاد ادامه می دهیم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل سپیدرود باخت. ایلی استن، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: خیلی سخت است که بعد از شکست بازی را تجزیه و تحلیل کرد. ما سعی کردیم بعد از دریافت گل به بازی برگردیم اما نتوانستیم. پس از 10 نفره شدن هم برای بازگرداندن بازی سعی کردیم و شانس های زیادی داشتیم ولی متاسفانه گل نزدیم. وقتی هم که گل نزنید نمی توانید پیروز شوید. در فوتبال اگر ببازید باید ادامه دهید و اگر ببرید هم باید ادامه دهید. ما تجزیه و تحلیل هایمان را انجام می دهیم و به کارمان ادامه می دهیم.

او درباره شاداب نبودن بازیکنانش در جریان بازی شرح داد: من نمی خواهم صحبتی کنم که به کسی توهین شود اما بهترین آنالیزورها تماشاگران هستند. در این بازی شانس های زیادی داشتیم ولی ضربه نهایی را به گل تبدیل نکردیم. به عقیده من 45 دقیقه اول شانس های بیشماری داشتیم که شانسی نبودند. سپیدرود تنها دو توپ بلند ارسال کرد که یکی از آن ها گل شد. در نیمه دوم هم با 10 نفره شدنمان، تقابل با سپیدرود سخت شد و با توجه به این موضوع سعی کردیم پاس کاری کنیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم ولی باز هم در زدن ضربه نهایی بی دقت بودیم.

سرمربی فولاد درباره غیبت حردانی گفت: او از لحاظ فیزیکی آمادگی لازم برای حضور در لیست 18 نفره را نداشت. من به صابر علاقه دارم و سعی کردم به او فرصت بدهم اما او آمادگی بازی کردن نداشت. حردانی تازه از بند مصدومیت رها شده است. در این بازی سینا و فرهاد هم محروم بودند و متاسفانه در هر بازی که بخواهید تغییر ایجاد کنید، ارتباط کاری سخت می شود. من همیشه گفتم که مشکل ما، یک سوم حریف است. ما کارهای تهاجمی زیاد انجام می دهیم اما نتیجه ندارد.

ایلی استن در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا عدم نتیجه گیری فولاد به خاطر این نیست که بازیکنان نمی خواهند برای تیم بازی نمایند، اظهار کرد: من به این مسئله اعتقاد ندارم و به بازیکنانم اعتقاد دارم. ما سه بازی تا نیم فصل داریم و پس از آن استراحت می کنیم. ان شاءالله مدیریت هوشمند باشگاه از این تعطیلات استفاده کند و تصمیمات درستی بگیرد. شما دیدید که ما چندین بار موقعیت ایجاد کردیم ولی این که از موقعیت ها استفاده نمی شود به کیفیت بازیکنان برمی شود. همچنین در بازی امروز وقت کشی زیاد دیدیم که اشتیاق بازیکنان را کم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایلی استن: نتوانستیم به بازی برگردیم، به کارمان در فولاد ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلی استن: نتوانستیم به بازی برگردیم، به کارمان در فولاد ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید