10 چیز برای دیدن و انجام در صربستان

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، صربستان در جنوب شرقی اروپا واقع شده‌است و بخش مرکزی شبه‌جزیره بالکان را اشغال کرده‌است. قسمت شمالی آن دشت وسیعی است و قسمت‌های جنوبی آن با تپه‌ها و کوه‌ها مشخص شده‌اند . بیش از 15 قله در بالای 2000 متر بالاتر از سطح دریا وجود دارد . پنج پارک ملی در صربستان وجود دارد : Djerdap ، تارا ، Kopaonik ، Sar و Fruska گورا با پوشش گیاهی دست‌نخورده و دست‌نخورده . قلمرو صربستان یک مسیر سفر ارتباطی اجتناب‌ناپذیر ، راه‌آهن و ترافیک هوایی ، در مسیر اروپای غربی و مرکزی به یونان ، ترکیه ، خاور میانه ، آسیا و آفریقا است . گرچه صرب‌ها عموما ً به خاطر خانه شان در وسط جاده آسیب‌دیده اند ، مردم بسیار مهمان‌نواز هستند و مسافران در صربستان مقدس هستند .

10 چیز برای دیدن و انجام در صربستان

صرب را می‌توان قدم به قدم برداشت ، از کتاب‌ها کم‌تر یاد گرفت ، باید به تجربه خودش گوش دهد ، اما باید به خاطر داشته باشد که این یک حوزه از میراث زمین‌شناسی و تاریخی استثنایی است که از دانوب به وسیله Vinca ، در منطقه بلگراد که چهل قرن قبل از آنکه گرگ رومولوس و ری موس را پرورش داد ، وجود دارد.
کی باید سفر کرد ؟
صربستان در سراسر سال یک مقصد خوب است . بخش شمالی دارای آب و هوای قاره‌ای با زمستان‌های سرد و تابستان گرم است . مناطق هیل تابستان‌ها گرم ، خشک و زمستان سرد دارند در حالی که مناطق کوهستانی برف فراوانی دارند . فصل اسکی معمولا ً از دسامبر تا مارس است . سردترین ماه ژانویه و گرم‌ترین ماه ژوئن است در حالی که در ماه‌های مه و ژوئن بیشتر باران می‌بارد .
در اینجا برخی از زیباترین مکان‌ها و فعالیت‌هایی که می‌توانید در صربستان ببینید آورده شده‌است.
Bela Crkva
جذابیت یک شهر کوچک با خوشحالی در رمان‌های او توصیف شده‌است ، ترکیبی از هزاران گونه گل که حیاط خصوصی را تزئین می‌کنند ، دو رودخانه و هفت دریاچه مصنوعی را ترک می‌کنند ، یک شهر کوچک در جنوب of ، از نظر اقتصادی یکی از فقیرترین کشورهای صربستان است ، اما با موقعیت جغرافیایی ، طبیعت و پتانسیل گردشگری - بسیار ثروتمند . بدون شک ، بزرگ‌ترین جاذبه‌های دریاچه‌ها، دریاچه‌های مصنوعی Crkva هستند که در دهه‌های حفاری شنی از زمین‌های بین شهر و روستای Gaj شکل گرفته‌اند . بقایای دریای Pannonian و آب‌های زیرزمینی بلافاصله این حفاری‌ها را پر کردند ، و habitants به طور ناخودآگاه هفت آبادی آب را به دست آورد که در آن بیش از 10، 000 توریست از هر روز لذت می‌برند ، در حالی که فصل در نوسان کامل قرار دارد .
معماری
شهر Golubac شهری با شکوه ترین شهر و معماری چشمگیر است . Golubac شهری است که بر روی صخره شیب‌دار ، مرتفع و غیرقابل‌دسترس در ساحل راست دانوب بنا شده‌است . در این نقطه ، دانوب است و مانند دریا به نظر می‌رسد . این دژ در ورودی دره Djerdap ساخته شده‌است . دژ بر این قسمت از دانوب مسلط است و از همه طرف دیده می‌شود .
Kustendorff فستیوال Drvengrad
Kustendorff یک مقصد فرهنگی و سینمایی است که در نقشه توریستی صربستان و اروپا اجتناب‌ناپذیر است . سازنده این معجزه turist ، امیر Kusturica کارگردان مشهور سینما است . مونیکا Bellucci ، جیم Jarmus ، جانی دپ ، و بسیاری دیگر از میهمانان معمولی هستند . در این مرحله ، همه چیز به هنر سینما اختصاص دارد . مهم‌ترین رویداد جشنواره فیلم Kustendorff است که تمامی شخصیت‌های شناخته‌شده جهان را گرد هم می‌آورد .
جشنواره موسیقی خروج - نووی ساد
شهری در شمال بلگراد ، نووی ساد ، میزبان یکی از مشهورترین فستیوال موسیقی در جهان است - خروج به مدت 15 سال ، در چندین مرحله ، خروج برخی از بهترین نوازندگان از تقریبا ً همه ژانرهای موسیقی معروف را کنار هم قرار می‌دهد . همین قدر کافی است که استینگ ، لئونارد کوین ، را ذکر کنیم . همه از راه خروجی گذشتند . این جشنواره هر ساله هزاران گردشگر را گرد هم می‌آورد ، بنابراین بازدید از خروج یک ضربه بزرگ است .
تور of و بنای کنستانتین کبیر
بر روی پل ارگ در Nis ، در ساحل چپ رودخانه Nisava ، دو بنای یادبود وجود دارد که و 1.600 anniversa را به یاد می‌آورد.
از فرمان میلان به وسیله tetrarchs از غرب کنستانتین کبیر ( 272 / 273 - 337 ) و tetrarchs از Licinius شرق ( در حدود 250 - 325 ) متن قانونی از 313 بود . سال ، که برابری مذهبی را اعلام کرده و به آزار و اذیت مسیحیان پایان داد .
بهشت فراموش‌شده کوهستان فراموش‌شده
کوه در بیش از 300 کیلومتر مربع ، جایی که دانوب در آن پیچ‌وتاب می‌خورد ، امتداد می‌یابد ، در حالی که مسیر خود را از صخره‌های سنگلاخی دره Djerdap درست می‌کند . از سال 1974 ، Djerdap به عنوان پارک ملی اعلام شد و یک مجوز برای صعود بیش‌ترین قله Miroc ، Strbac بزرگ ( 767 ) ، بالاتر از تنگ‌ترین قسمت دانوب دارد . Miroc دارای قله‌های کوهستانی است : مالی در مقابل ، Visoki Cukar ، Carsija i ، و همچنین فلات‌ها : Kiloma ها، Beljan i . هتل و اقامت خصوصی را می‌توان در Donji Milanovac ، Kladovo و Tekije یافت .

به "10 چیز برای دیدن و انجام در صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید