10 صندلی عرضه دام در کرج جانمایی شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، عباس وحیدی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بازدیدی که امروز توسط سرپرست شهرداری کرج از مراکز عرضه و ذبح بهداشتی دام ویژه عید قربان انجام گردیده است، اظهار کرد: طبق مکاتبات انجام گردیده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با خدمات شهری شهرداری این کلان شهر مقرر شد بدین منظور 10 صندلی عرضه دام در سطح مناطق ده گانه کرج جانمایی و مشخص گردد.

10 صندلی عرضه دام در کرج جانمایی شد

وی ادامه داد: عوامل دامپزشکی، بهداشت، محیط زیست و ناجا در کنار عوامل اجرایی شهرداری کرج در این صندلی ها حضور دارند، عرضه دام از ساعت 6 صبح امروز در این مراکز آغازگردیده است و همچنان ادامه دارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اضافه نمود: در چند صندلی ازجمله صندلی منطقه هشت در میدان جمهوری، صندلی منطقه یازده در بلوار شورا و صندلی منطقه هفت در بلوار بیهقی که جزو نقاط مرکزی و مهم شهر هستند، مراجعات بیشتری از سوی شهروندان داشته ایم و بیش از 100 رأس دام در این صندلی ها عرضه گردیده است.

وحیدی در ادامه بابیان اینکه سال جاری نیز مراجعات مردم به این صندلی ها زیاد بوده است، گفت: کنترل دام ها و آنالیز شرایط بهداشتی صندلی های عرضه دام توسط عوامل اجرایی اداره کل دامپزشکی استان البرز انجام گردیده است و نمایندگان مربوطه برای کنترل شرایط عرضه دام در این محل ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "10 صندلی عرضه دام در کرج جانمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 صندلی عرضه دام در کرج جانمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید