فدراسیون جهانی جودو پول مربی ایران را می دهد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رییس فدراسیون جهانی جودو در حاشیه برگزاری مسابقات گرنداسلم پاریس، قول پرداخت حقوق مربی ازبکستانی تیم ملی جودو کشورمان را تا المپیک 2020 توکیو داد.

فدراسیون جهانی جودو پول مربی ایران را می دهد

اولین دوره مسابقات گرنداسلم پاریس در سال 2019 با حضور 573 جودوکار از 97 کشور از ابتدای هفته جاری در کشور فرانسه شروع شد و تیم ملی جودوی ایران با دو نماینده در این رقابت ها حضور پیدا کرد. سعید ملایی در وزن 81-کیلوگرم پیروز به کسب مدال برنز شد، اما محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای 73 کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود از رسیدن به مدال بازماند.

محمد درخشان مشاور عالی فدراسیون جودو که در این رقابت ها تیم ملی جودوی کشورمان را همراهی نموده بود، در حاشیه برگزاری این مسابقات با ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو در رابطه با ادامه همکاری آندری شکوربابین با تیم ملی جودو ایران صحبت هایی را داشته تا این مربی ازبکستانی همچنان با تیم ملی جودو ایران همکاری کند و گویا این موضوع با موافقت رییس فدراسیون جهانی و نیز همکاری این مربی ازبکستانی تا المپیک 2020 ادامه دارد.

پیش از این محمد درخشان رییس فدراسیون جودو مدعی شده بود که فدراسیون جهانی اعلام نموده دیگر حاضر به پرداخت حقوق این مربی ازبکستانی نیست اما در حاشیه نخستین دوره مسابقات گرنداسلم پاریس گویا ویزر اعلام نموده همچنان حقوق آندری را تا المپیک 2020 پرداخت می نماید.

5،210

منبع: ایران ورزشی

به "فدراسیون جهانی جودو پول مربی ایران را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جهانی جودو پول مربی ایران را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید