شرکت های دانش بنیان به نمایشگاه کیش اینوکس 2019 می روند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری طی روزهای 27 تا 30 آبان ماه در جزیره کیش بیان کرد: دسته ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش های مختلف ارایه می شود.

شرکت های دانش بنیان به نمایشگاه کیش اینوکس 2019 می روند

وی ادامه داد: به عنوان مثال برای حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های خارجی، صندوق تا 70 درصد هزینه های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت ها پرداخت می کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، خاطر نشان کرد: در این راستا، شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex 2019 می توانند علاوه بر استفاده از این خدمت، با حمایت 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند.

وی اظهار کرد: همچنین شرکت ها می توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می کنند، از تسهیلات 3 ساله لیزینگ با نرخ 9 درصد تا سقف 70 درصد مبلغ قرارداد بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرکت های دانش بنیان به نمایشگاه کیش اینوکس 2019 می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان به نمایشگاه کیش اینوکس 2019 می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید