رهاسازی فاضلاب واحدهای مسکن مهر منطقه کمالوند خرم آباد در محیط

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، حمیدرضا کرموند شامگاه یکشنبه در شورای مسکن لرستان در رابطه با مشکل دفع فاضلاب واحدهای مسکن مهر منطقه کمالوند در شهر خرم آباد، گفت: با توجه به شیب زمین و شرایط توپوگرافی که در این منطقه وجود دارد خط جمع کننده فاضلاب در یک نقطه متمرکز شده و خط انتقال آن لزوما باید از یک مسیر اجباری عبور کند.

رهاسازی فاضلاب واحدهای مسکن مهر منطقه کمالوند خرم آباد در محیط

وی، ادامه داد: در این راستا از سمت شهر خرم آباد این خط انتقال را کامل اجرا نموده ایم و در یک نقطه که باید به سمت اراضی مسکن مهر منحرف گردد متوقف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه سه تا چهار پیمانکار را هر دفعه برای این کار انتخاب نموده ایم و بنا بود که این معبر بازگشایی گردد، ادامه داد: اما متاسفانه نتیجه ای گرفته نشده و ما مجبور شدیم قرار داد را سرانجام بدهیم.

کرموند با تاکید بر اینکه آمادگی داریم که هزار و 400 متر خط انتقال را اجرایی کنیم، گفت: فاضلاب منطقه در حال حاضر دفع می گردد و متاسفانه در شیارها و مسیری که وجود دارد منتقل می گردد.

وی با بیان اینکه حدود یک سالی بوده که وضعیت فاضلاب مسکن مهر خرم آباد به این شکل دفع می گردد، توضیح داد: اگر علوم پزشکی در این مسیر معبری به ما بدهند که بتوانیم این خط انتقال را تکمیل کنیم دیگر قضیه فاضلاب کامل حل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رهاسازی فاضلاب واحدهای مسکن مهر منطقه کمالوند خرم آباد در محیط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهاسازی فاضلاب واحدهای مسکن مهر منطقه کمالوند خرم آباد در محیط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید