خبرنگاران رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی وارد تهران شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تهران- خبرنگاران- رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی دقایقی پیش وارد تهران شد و مورد استقبال فاطمه حسینی رئیس شورای اجرایی گروه پارلمانی کشورمان نهاده شد.

خبرنگاران رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی وارد تهران شد

سیده فاطمه حسینی رئیس شورای اجرایی گروه پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در گفت و گو با وبلاگ ورزش و تندرستی گفت: خانم گابریلا کوئواس بارون رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی دقایقی پیش وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال نهاده شد.

حسینی با اشاره به برنامه های سفر خانم گابریلا کوئواس بارون، بیان کرد: رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی قرار است در این سفر، با مسؤولان ارشد دولت و مجلس از جمله محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دیدار و گفت وگو کند.

رئیس شورای اجرایی گروه پارلمانی ایران در IPU در ادامه با اشاره به برنامه حضور رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی در مجلس شورای اسلامی، اضافه نمود: حضور در جلساتی جداگانه با اعضای فراکسیون زنان مجلس و همچنین اعضای شورای اجرایی گروه پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) و دیدار و گفت و گو با اعضا از جمله دیگر برنامه های سفر خانم کوئواس به ایران است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی وارد تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی وارد تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید