تشکل ها برای استمرار طرح گفتگوی ملی خانواده به کار گرفته شدند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، علی حکمت ظهر سه شنبه در نشست با احزاب و تشکل های غیر دولتی حول محور گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی در سخنانی با اشاره به اجرای این طرح در شهریور ماه سال 96 گفت: این طرح به بلوغ خود نزدیک گردیده است.

تشکل ها برای استمرار طرح گفتگوی ملی خانواده به کار گرفته شدند

وی با بیان اینکه این طرح به صورت نمونه در خراسان شمالی شروع شد، گفت: در این طرح تاکید گردیده که پایدار بماند و با رفتن این دولت ناقص باقی نماند.

دبیر اجرایی طرح گفتگوی ملی خانواده با بیان اینکه در این راستا استفاده از تشکل های غیر دولتی در دستور کار نهاده شد، توضیح داد: امیدواریم با همت این تشکل ها این طرح ادامه پیدا کند.

حکمت با اشاره به همکاری انجمن جامعه شناسی ایران در اجرای این طرح که دارای شعب مختلفی است، گفت: قرار داد همکاری با این انجمن منعقد گردیده و در هر استان با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور، مدیرکل امور بانوان و ... طرح را شروع می کنیم.

وی با اشاره به استفاده از سمن ها و گروه های سیاسی، پتانسیل های اجتماعی و سیاسی در قالب طرح ملی گفتگوی خانواده گفت: همچنین کانون گفتگوی امام موسی صدر به صورت تخصصی در این رابطه همکاری دارد.

دبیر اجرایی طرح گفتگوی ملی خانواده با اشاره به اجرای دوره های تسهیل گری از سوی این کانون مطرح نمود: امروز شاهد شکاف بین نسل ها هستیم که در این راستا فراهم شدن زمینه گفتگوی نسل اولی های انقلاب با دیگر نسل ها در کشور در دستور کار نهاده شده است.

حکمیت با اشاره به استفاده از راهکارهای سمن ها و تشکل ها برای ایجاد این ارتباط مطرح نمود: این موجب یاری متقابل دولت به سمن ها و تشکل ها نیز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده رکن اصلی جامعه است که متاسفانه گزارش ها حاکی از آسیب به پیکره خانواده ایرانی است، گفت: در این راستا معاونت امور زنان و خانواده برقراری ارتباط دو سویه احزاب و دولت، ایجاد حساسیت پیرامون خانواده شکوفا، شناسایی آسیب ها، شنیدن راهکارهای گروه های اجتماعی برای برطرف آنها و ... را در دستور کار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشکل ها برای استمرار طرح گفتگوی ملی خانواده به کار گرفته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکل ها برای استمرار طرح گفتگوی ملی خانواده به کار گرفته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید