تخصیص 17 میلیارد تومان به سرویس مدارس استثنایی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اختصاص 17 میلیارد تومان برای سرویس مدارس استثنایی اطلاع داد.

تخصیص 17 میلیارد تومان به سرویس مدارس استثنایی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، محسن پورسید آقایی ظهر امروز در حاشیه حضورش در جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع وبلاگ ورزش و تندرستی با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس در کمیته ماده 18 وزارت کشور تایید گردیده و حدود 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: نرخ سرویس مدارس به تفکیک مناطق 22 گانه ابلاغ گردیده است.

وی با بیان اینکه 75 درصد نرخ سرویس مدرسه متعلق به رانندگان و حدود هفت درصد به مدرسه و مابقی نیز به حساب شرکت های پیمانکاری واریز می گردد، گفت: در جلسه امروز شورای شهر نیز با رای اکثریت اعضای شورای شهر صددرصد هزینه سرویس مدارس استثنایی را شهرداری تقبل می نماید و این سرویس رایگان خواهد بود و بر همین اساس شهرداری تهران 17 میلیارد تومان برای سرویس مدارس استثنایی اختصاص می دهد.

پورسیدآقایی در سرانجام اظهارکرد: تاکنون 8.5 میلیارد تومان در بودجه در نظر گرفته گردیده و هنوز مابقی آن تامین اعتبار نگردیده است. امیدواریم در اصلاحیه بودجه مابقی این مبلغ در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تخصیص 17 میلیارد تومان به سرویس مدارس استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 17 میلیارد تومان به سرویس مدارس استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید