ادامه جلسات کارگروه ساماندهی هواداران فوتبال برای بهبود جو استادیوم ها

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سومین جلسه از نشست کارگروه ساماندهی هواداران فوتبال برگزار گردید.

ادامه جلسات کارگروه ساماندهی هواداران فوتبال برای بهبود جو استادیوم ها

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، پس از این که در هفته های ابتدایی لیگ برتر، فوتبال ایران شاهد درگیری های بعضا خونین روی سکوهای استادیوم ها بود، فدراسیون فوتبال چند نشست در جهت ساماندهی هواداران برگزار کرد.

سومین جلسه از نشست کارگروه ساماندهی هواداران فوتبال، امروز (یک شنبه) با حضور مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال، رییس هیات فوتبال استان تهران، رییس جمعیت حامیان هواداران فوتبال و مدیران کانون هواداری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حضور داشتند. در این جلسه درباره لزوم شناسایی و ایجاد زیرساخت برای فرهنگ سازی در استادیوم ها صحبت شد.

غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال پیش از این از ایجاد صندلی های ویژه در استادیوم آزادی برای حضور پدران و فرزندان و هم چنین تشکیل تورهای گردشگری ورزشی یک روزه در روزهایی که در استادیوم آزادی بازی برگزار می گردد، خبر داده بود. البته فدراسیون فوتبال در نظر دارد تا اقداماتی بازدارنده مانند نصب دوربین های در استادیوم ها برای جلوگیری از حضور تماشاگرنماها در استادیوم ها انجام دهد. فدراسیون فوتبال در کوشش است تا این اقدامات را در لیگ هجدهم عملی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه جلسات کارگروه ساماندهی هواداران فوتبال برای بهبود جو استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جلسات کارگروه ساماندهی هواداران فوتبال برای بهبود جو استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید